onsdag 3 oktober 2012

KAFFE & FRANKLIN MARSCHALL

Dagen startade med solning då vi båda kände oss lite bleka och någon gång ibland är det skönt med det jag kallar för "ljusterapi" =)

Så lite krabbröd vid vårt morgonkaffe var jag allt då jag solade lite mer än min kollega. Hänvisar till att mina italienska gener klarar lite mer av det mesta =)
Min snygga kollega i en av de fina Spira blusarna och halsband från Cornelia <3


Själv blev det den nyinkomna tröjan från Cavalli som jag så älskar.


Idag kom även de bomber jackorna vi har väntat på.
Vi är en av två butiker som har fått möjligheten att köpa in dessa läckra jackor från vårt nya märke Franklin Marschall och de är bara föööööör snygga!
Storlekar XS-L
Pris: 1998:-

Vill du ha en av dessa läckra jackor kan du maila till oss på 
info@gretaoanna.se
eller ringa till oss på 
033-107595
så skickar vi till dig det du inte redan på vår webshop och som du önskar ha i din garderob.


Ciao så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar