måndag 8 oktober 2012

CYCLE & J4

Trots att förmiddagen började med riktigt skönt väder vände det snabbt under dagen och höst vädret gjorde sig snabbt påmind.
Just därför var jag väldigt glad att ha tagit på mig min sköna lite oversize tröja från Cycle.
Minns ni de tröjor när ni var mindre som ni aldrig ville ta av er, aldrig tvätta av rädsla att den skulle tappa något av det sköna känslan?
Just så känner jag för denna tröja.

Den har en slags underbar vintage känsla med små små slitningar och en spetskant vid nedersta delen av tröjan som en skön kontrast.
Vi har numera dock kvar endast 1 XS och 2 L.

Vi skickar så klart till dig som vill ha den men som inte bor i vår närhet.
Skicka då ett mail till info@gretaoanna.se eller ring till 033-107595 under butikstiderna.



I fredags kom även de nya denim från italienska J4 och dessa har inga slitningar alls då inte alla kan bära dem på jobbet.
Pris: 2098:-


Nu blir det lite teve här hemma och så skall jag måla golvet IGEN =)
Hoppas du får en skön kväll <3

1 kommentar:

  1. Har du fler bilder på Jfour jeansen? Är de mörka eller ljusa i färgen?

    SvaraRadera