söndag 21 oktober 2012

A PERFECT DRESS ...

Har ni haft en skön helg?
Jessica har varit i stugan i Olofsbo med familjen, jag har jobbat och tillbringat några timmar hos min frisör och vän Fazli som jobbar på Studio Linda Ekberg.
Just nu skriver jag några erbjudanden till Glasögonmästerns fest då de fyller 45 år och skall visst bjuda sina gäster på trevliga goodie bag.
Vi är unga till skillnad från de flesta butikerna i stan ... En av de få gånger jag använder ordet ung i samband med mig själv =)

Bläddrade i tidningen Elle och se vad jag såg där!
En av de vackra Valerie klänningarna som vi har i butiken!


Den är så himla snygg!!!
Pris: 2498:-




Den perfekta klänningen till alla de fester som väntar nu när Julen närmar sig.
Så läcker i sammet och med alla spetsdetaljer och så feminin i skärningen.

Nu är det 8 dagar kvar innan serien där vi och butiken syns och imorgon börjar jag Michela blogga på TV3 hemsida för serien "Småstadsdrottningarna" så har du "tid över" kan du gärna titta in även där och lära känna även de andra i serien.
Det skall nämligen jag göra =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar