fredag 7 oktober 2011

VÄST & HALSBAND FRÅN PLAIN VANILLA


Plain Vanilla är en av de märken som du hittar på galjorna i vår Greta & Anna garderob.

När jag tittade in på Carolinas Gynning blogg såg jag den västen som vi har fått i svart (2 st. large) med rest på small och medium som kommer inom några veckor.
Riktig snygg så vi längtar efter full sortiment på denna läckra väst.

Bilden här nedan är hämtar från bloggen:


Förutom västen har vi flera klänningar från Plain Vanilla och så även smycken.
Detta vackra halsband kostar 499:-


Nu är det dags för mig att gå upp och se till att butiken är nystädad och fylld med tända ljus när du besöker oss idag då vi har öppet 10-16.
Benvenuti!

2 kommentarer:

  1. Hennes outfit var så perfekt i detta höstrusk.

    AAAH!!! Fjärils halsbandet jag vill ha. Så fiiiiiiint!!!

    SvaraRadera
  2. Vilka färger har ni fått in i halsbandet? Om jag skulle vilja ha ett, kan jag beställa hos er? Har inte sett någon annan butik/webbutik ännu sälja det och ni har det inte i er webbutik.

    SvaraRadera