söndag 30 oktober 2011

NÅGRA FÅ KVAR ...

Nu börjar våra ursnygga vinterjackor från det holländska märket Moskow ta slut men några få finns kvar till dig som ännu inte har investerat i en riktig bra vinterjacka/parkas i dun som håller värmen.

Prova den för jag har själv aldrig haft på mig en parkas som är så snygg på.
Kvinnlig i formerna och sitter precis som den skall... Inte alls förvånade att dessa vinterjackor kommer snart att figurera i flera bloggar då ryktet går om att exempelvis Hanna Graaf är en av många som har valt Moskow till den här vintern.





Måndag och Halloween ... Spookie =)
Jessica öppnar och jobbar 10 - 13.30 och jag 13 - 18 då Jess skall sedan ta hand om våra flickor som skall knacka dörr för att samla in lite pengar eller godis iklädda till häxor =)

Ha en riktig skön start på den här veckan ... 
För min del är det min sista vecka som 39 åring... Mamma mia =)!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar