torsdag 20 oktober 2011

TOY WATCH HOS GRETA & ANNA FÖRE JUL !!!

Sedan i somras har jag velat ta in den klockan som går under namnet Toy Watch, ett italienskt märke som har under flera år gjort en enorm succé i USA och som nu skall lanseras i Sverige.

Vi på Greta & Anna kan nu stoltsera  med att vi skall sälja detta fantastiska märket som kändisar i hela världen har valt som sin klocka.

Dessa har vi ikväll beställt.
Dessa första två heter Total Stones



dessa går under Gems serien ...




och avslutningsvis den som pryder min egna handled sedan i somras för visst är det lite roligt att vara bland de första i Sverige =)


Är du nyfiken på märket så finns det flera bloggar utomlands som uppmärksammar klockan...

En av de många kända namn som väljer Toy Watch är Christian Louboutin, andra finns att hitta på Toy Watch hemsida.



Vi kommer även att ha en katalog på de olika modellerna och färger så att ni som är intresserade av andra än de som vi kommer att ha i butiken kan beställa dem direkt hos oss.
Ibland har det sina fördelar att vara italienska =)

Nu tittar jag på min Toy Watch som visar att klockan är 21.06 ... Dags att önska dig en skön sen kväll...


2 kommentarer:

  1. Ursnygga klockor! Vad kommer dom kosta och när får ni in dem i butiken?

    SvaraRadera
  2. De första 2 kostar ca 3000:- medan de andra kommer att ligga på ca 3500:- ... Leveransen är slutet på november och ja, de är verkligen snygga ... Har nämligen en på min handled ... =)

    SvaraRadera