fredag 14 oktober 2011

PEPPARKAKOR I SMYG =)

Vilket underbart väder vi har haft idag! Kallare imorse men när solen tittade fram så kändes det genast så mycket bättre ...

Vi har njutit av våra nya CD skivor, de som vi även säljer i butiken och så har vi njutit lite i smyg av något vi förknippar med Julen ... pepparkakor =)

Min underbara kollega har här på sig en poncho med vackra detaljer på. 
Vi har endast 2 st. kvar och de kostar 998:- styck.


Linda körde denim från topp till tå.
Själv älskar jag denim och har inga som helst svårigheter att köra jeans med en jeans skjorta och när jag såg det på henne kände jag att jag har rätt i min kombination...

Skjortan är från Pulz och kostar endast 599:- !!!
Ett basplagg som tillhör favoriterna och Linda is looking gorgeous i den!


Nu skall jag titta vidare på film med min lilla här i soffan! =)
Vi önskar dig en fantastisk kväll präglad av begreppet "fredagsmys" ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar