söndag 9 oktober 2011

BILDER FRÅN FÖRR ...

Dagarna går fort och då både Jessica & jag har lite saker att planera så kände vi att vi skulle träffas för att få några saker gjorda som vi ej hinner med när vi båda står i butiken.
Kanske inte många som väljer att då träffas en söndag mellan 7-9 på morgonen men vad är "vanligt"?
Med okammat hår träffade jag min kollega och väninna i butiken kl. 7 och hann då först även med ett stop på Orion för att köpa lite kaffe till oss.

Inte så många som var ute =)


Med mysig musik i bakgrunden, kaffe på kassabänken och en block i handen skrev vi ner några "to do things" =)

Väl hemma tittar jag på gamla kort "from the old days" och tänkte blogga ut några.
Idag hyllar vi helt enkelt ordet vänskap !


Oooops! =)


Liseberg eller Hugh Hefner?


När det gäller fotboll är vi dock inte enade.
Jag säger Forza Italia medan Jess ropar Forza Svezia!!!


Här förfrös vi våra barn =)


Ca 6- 7 år har gått sedan dessa kort togs men vi är fortfarande samma kvinnor men med lite mer livserfarenheter, lite mer rynkor men med fortfarande ett leende på läpparna.

Det vi hoppas på är att du känner dig välkommen när du kommer in till vår butik, vi hoppas att du känner dig sedd och att du lämnar butiken med en välmående känsla oavsett om du går med en kasse från oss eller inte.
Då har vi lyckats ... 

Kram på dig från oss två!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar