onsdag 18 januari 2012

VALERIE SPRING/SUMMER 2012

Vi har visat flera av de kläderna som har kommit in från svenska brand Valerie men tänkte nu även visa  de som vi inte hann fota oss i ...
Se och bli förförd av dessa vackra kläder som du självklart hittar hos oss i butiken.

Denna klänning är sagolik vacker och både Jess & jag vill ha ...
Pris: 2150:-


Denna vackra tunikan i fantastiska färger ...
Pris: 2799:-


Den här fick följa med mig till Paris när jag var där i helgen och jag kände mig like a million dollar baby =)
Pris: 2799:-


Nu tar det inte långt tid innan vi flitigt kommer att använda oss av linnen.
Vi längtar och det här linnet får oss att längta ännu mer ...
Pris: 1299:-


Kom in till oss och prova ... 
Bli förförd av dessa vackra feminina kläder ...

1 kommentar:

  1. Klänningen längst upp, fy tusan vad härlig. Får komma in och prova någon dag!

    SvaraRadera