måndag 9 januari 2012

RELIGION

Barnen är fortfarande lediga idag så jag och Jess delar på dagen och på barnen.
Nu sitter jag här i soffan med alla tre som myser bredvid mig och sedan skall Jess ta med sig alla hem för biovisning i sängen hos dem.
Mysfaktorn är hög och alla är nöjda och glada =)

Snart börjar nyheterna komma och vi är så förväntansfulla.
Idag tänkte jag presentera ett engelskt märke som Jessica och jag gjorde ordern på i slutet på augusti


Även om dessa kläder inte ger sig tillrätta på bilderna då vi snabbt skulle ta kort 






Koncentrationen och intresset var högt =)


Religion har en street och rockig glammig stil som vi verkligen gillade otroligt mycket och som kommer att vara ursnygg till alla byxor och jeans vi har köpt in.

I nuet finns dock fortfarande i butiken en massa snygga kläder & skor som bara väntar på att förgylla din garderob ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar