onsdag 11 januari 2012

NYTT FRÅN VALERIE !!!


Idag kom första sändning med den nya säsongens kläder från Valerie och Jessica och jag kunde inte bärga oss från att öppna på direkten...

Idag är det bara jag som visar upp några av de stylingar som har kommit just ifrån Valerie, ett märke som är flörtig och feminin =)

Det här linnet var det många som tittade på med beundran och då hade vi inte ens tagit fram den på galjan.
Priset för detta underbara linnet är 1299:-


Den här vackra klänningen finns även i en riktig gul färg som Jessica kommer att visa upp då hon har sina connections med Elfsborg =)
Själv älskar jag den här guldiga beiga tonen på klänningen. Sval och läcker ...


Den här har jag köpt själv då den skall jag packa ner i resväskan och skall få följa med mig till Paris i helgen.
Priset för denna fantastiska klänning är 2599:-.


Flera linnen och klänningar har kommit och vi kommer självklart att visa allt så att ni inte missar något...



3 kommentarer:

  1. Å vilka underbara klänningar! Jag blir helt sjuk;)

    Kram:)
    Adela

    SvaraRadera
  2. Visst är de!!! Bara att säga till om du vill ha ngt skickat till dig =)
    Kram

    SvaraRadera
  3. oj!! Mycket fint nu kan jag tänka mig!!!

    KRAM!

    SvaraRadera