tisdag 31 januari 2012

EN NY STICKAD TRÖJA, KRÄMER OCH TVÅLAR ...

Dagens leverans innehöll en ny snygg svart stickad tröja från Uldahl. Kortare framtill, längre bak. Så enkel men så rätt! Pris: 850:-

Svårt att se på bild men detta är ett försök.
Kom och titta på den i butiken och som oftast tar vi endast in några få i varje storlek då vi tycker själva att det är roligast när inte alla går klädda i samma.


Förutom denna svarta tröja kom en skön byxa från Pulz för det fantastiska priset: 699:-
En mjuk byxa för en avslappnad look, perfekt till sköna tröjor, enkla linnen eller varför inte kombinera det med en läcker top?

Johan från Mon Row kom och visade upp några få styles med leverans maj.
Vad tror ni om det här linnet?
Har försökt förhandla till mig ett med leverans om ett par veckor... Vi får se om ledsna cocker spaniel ögon hjälpte eller om jag skall köra med stilen "Du vet väl att jag har kusiner som bor på Sicilien, eller?"
Linnet kommer att finnas i butiken från mitten på maj och då i färgerna creme/beige och svart.
Priset är fantastiskt! Minns inte exakt men under 500:- om minnet inte sviker mig...


Något vi älskar förutom kläder, skor & väskor är även krämer av alla dess typer.
Igår kom dusch krämer, handtvål och body lotion från det fantastiska engelska märket
Heyland & Whittle som gör spännande kombinationer med ett underbart resultat.
Prova dem så vill du inte vara utan dem ...



Från samma märke har även de söta rosen tvålar kommit in i olika skepnader.
De finaste jag har sett och tänk vilken söt present dessa är att ge bort ...



Imorgon bitti tar Jessica & jag tåget till Köpenhamn. När vi åkte till Stockholm i augusti för att göra alla inköp gällande denna vår/sommar var det de första dagarna som Jess fick uppleva som delägare.
Där fick jag välja fritt då hon litade på mig och min smak ... Skall bli spännande att se hur vi tycker gällande alla de kollektioner vi kommer att få se under dessa kommande 3-4 dagar.

Själv behöver jag 15 minuter för att gå igenom en kollektion då jag antingen gillar eller ogillar, jag tvekar sällan då jag är sällan tveksam som person.
Vi har bokat tid på olika showroom och vi har bokat tid hos leverantörer på mässan.
Några av de märken vi skall beställa av gällande höst/vintern 2012 är så klart Ash, Dondup, Cavalli, Munderingskompagniet, Andersen & Lauth, Please, Mos Mosh och många fler ...
Våra ögon skall vara vakna och vi skall leta som alltid efter kläder, skor och accessoarer med DET ...
Vi hörs från Köpenhamn med inlägg från Köpenhamns Fashion Week.
Ciao!

1 kommentar: