fredag 15 februari 2013

VIT VACKER KLÄNNING FRÅN VALERIE ...

Igår eftermiddag kom vi hem från Stockholm där vi har varit för några inköp och för att gå på 
Finest Awards galan där jag Michela var en av de inbjudna då jag bloggar just på Finest och självklart fick min "partner in crime" vara min väninna och kollega Jessica.

Båda valde klänningar från Valerie, Jessica hade den som såldes i butiken förra säsongen och jag den för våren/sommaren 2013.
En lång vit klänning som gör att man känner sig som en prinsessa.
Helt enkelt ursnygg i all sin enkelhet.


I butiken har vi en 36 och en 38 kvar och klänningen kostar 3998:-
För beställning maila: info@gretaoanna.se



Vackra Johanna Toftby var självklart också på plats tillsammans med sin snygga man Janne som var hur stilig som helst. En riktig James Bond som hon skriver på sin egna blogg.

Johannas blogg finner du här:
http://blogg.amelia.se/johanna-toftby/
och min privata här:
www.finest.se/michelacastellari

Medvetet och omedvetet väljer vi att gå på samma premiärer och fester.


Johanna hade en rockigare och ruffigare klänning från Marlene Birger som gör fantastiska kläder och som i vår småstad säljs på Jolina.

Två olika stilar men snygga båda två <3

Då jag själv har den här vackra skapelsen så kan inte min dotter Nicole att låta bli den.
Hon har redan sagt att hon vill "ärva den" ... 



Nu blir det fredagsmys dock i en något enklare fredags outfit <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar