lördag 16 februari 2013

LITE RELIGION ...

Visst känns det extra roligt att det var ett band från Borås som gick vidare igår på Mello?
Själv har jag aldrig röstat men för första gången tyckte jag verkligen att DEN låten MÅSTE gå direkt till final så jag gjorde det jag kunde genom min röst.

Medan vi var i Stockholm på inköp och gala så kom några leveranser och bland dem två kartonger med tröjor, koftor, t-shirtar och linnen från vårt engelskt rockiga märke Religion.

Här kommer några av alla de plaggen som numera finns i butiken.
Detta är ett märke som alltid säljer slut för vi är många som älskar denna stil.

De flesta t-shirtar ligger på 619:-




Jessica har en urläcker öppen kofta med detaljer i riktigt skinn.
Sååå läcker!
Pris: 2898:-

Som vanligt kan du maila: info@gretoanna.se om du vill beställa något eller ringa 033-107595
Glöm inte att idag söndag kör vi en liten tävling på Instagram.
Jag finns på:
michelacastellari
där de flesta bilderna har med butiken att göra (dock inte alla =)


Trevlig söndag på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar