söndag 3 februari 2013

TÄVLING FRÅN THYME FOR GINGER OCH CIRCLE OF TRUST ...

Söndag idag och jag Michela är precis hemkommen från en helg i Stockholm.
På min blogg kan du läsa om vad jag och min dotter gjorde där:

Även här på bloggen vill vi tipsa om en tävling på Instagram som en av våra leverantörer ordnar.


Från Circle of Trust har vi de ljusa denimen med hängslen och de i den tajtare modellen utan hängslen.
Två urläckra jeans i en riktig fin tvätt då vi nu längtar efter ljusare sådana för att möta våren och sommaren med allt annat än mörka toner =)


Till alla denim kom i fredags sköna t-shirtar och långärmade tröjor i vitt och beige från det norska märket Ti-Mo. Dessa är i 100% viskos och sålde slut på bara några veckor så skynda på ...

Självklart skall jag fota dem imorgon =)
Kram denna söndag <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar