tisdag 27 mars 2012

MOS MOSH IS BACK !!!

Äntligen är favoritbyxan tillbaka, den som ger oss en snygg liten rumpa och som är otroligt sköna samtidigt som de är läckra som få är.
Det är cargo byxan som nu är tillbaka i tre färger!!!
Pris: 1498:-


Många av våra denim jeans har boyfriend modellen men denna ursnygga från Mos Mosh heter slim =)


Även några läckra vår kappor har inkommit. Hur coola som helst!!!
Pris: 2398:-


Dessa byxor skall jag prova imorgon för visst ser de spännande ut?
Vi har dem i en "dusty blue färg" som är verkligen somrig.


Många andra nyheter från Mos MOsh har kommit idag men då jag är precis hemkommen från upp packning så bjuder vi på flera bilder från nyheterna imorgon.
Kom och prova, de vita tog snabbt slut förra året så passa på snabbt ...
Nu skall mina djur rastas och så väntar kudden ... =)
Godnatt från oss <3

3 kommentarer:

  1. Hej!!!!!
    Skulle vilja ha ett par Mos Mosh brallor i den nya modellen med sned knäpppning i gylfen hemskickade. Brukar ha stl 26 ska jag ha det i denna modellen också eller är de annorlunda i storleken? Hur gör jag med betalningen? Hör av er!!!!! Mvh Gunilla.

    SvaraRadera
  2. Hej Gunilla,
    ring oss till butiken imorgon så fixar vi detta ... 033-107595.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Finns dem i svart? Skulle gärna hatt dem i den f¨rgen om møjligt.

    Takk på forhand!

    MVH
    Sofie

    SvaraRadera