onsdag 21 mars 2012

CHINOS FRÅN ITALIENSKA JFOUR !!!

Nu när solen tittar fram så vill vi ha på oss något lite mer somrigt.
Våra val föll på chinos från JFour som vi har i tre snygga färger.
Jag valde beige och Jess grått.
Pris: 1898:-

Till mina chinos har jag en fantastisk enkel blus med en liten ficka på. 
Kvalitén är viskos med liten elastan i vilket gör att det blir en riktig fin fall på den.
Pris: 798:- och den finns även i en läcker vintage brun färg.

Halsbandet kostar 699:- och är riktigt vackert till en enklare klädstil.
Pricket över iet är skorna från Ash.
Trodde att jag skulle få ont i fötterna men efter två timmar kan jag säga att de är mycket bekvämare ut än vad jag trodde.
Riktiga high heels som vi även har i den läckra färgen orange.
Pris: 1949:-

Klockan är från Toy Watch och kostar 3799:-



Jessica har de snygga chinos från JFour i grått, pris: 1898:-
som hon har kombinerat med den snygga vita skjortan från märket Ti-Mo.
Pris: 998:-

Halsbandet kostar 699:- och de läckra bootsen kommer från Munderingskompagniet.
Pris: 



Vi vill även påminna om modevisningen på torget på lördag.
Flera av centrums butiker visar upp sex olika outfit från vår/sommar garderoben så missa inte möjligheten att ta del av det som bjuds i butikerna här i centrum.
Alltid roligt när stan bjuder på aktiviteter för oss som bor och jobbar här men även för de som kommer och besöker oss.


En underbar kund har precis varit här på besök med en blomma (tack underbara du!)
då vi firar 1 år och gör detta genom att ha flera olika erbjudanden i butiken som gäller fram till sista mars.

VARMT VÄLKOMNA TILL OSS!
Glöm inte heller att det går utmärkt att ringa eller maila till oss om det är något av det vi visar upp som du önskar få skickat till dig.

En stor kram från oss denna underbara vår dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar