söndag 25 mars 2012

LINA OCH LOUISE FOR GRETA & ANNA.

Coola Lina fick självklart ha på sig den läckra tröjan från London märket Religion som självaste Rhianna hade på sig för ca 3 veckor sedan när någon paparazzi tog kort på henne under en shoppingtur.
Snygg i färgerna och trashig fräck.

Jeansen är från italienska JFour och det allra senaste denim tvätten vi har fått in.

Kängorna är från italienska Ash och underbara i sin vintage look.
Solglasögonen är lånade för modevisningen från trendiga butiken Glasögonmäster.
Go Lina go!



Vackra Louise hade på sig den underbara paljettes klänningen signerad Valerie.
Outfitten kompletterades med skor från Ash som vi har i tre olika färger.
Med tanke på de långa lösögonfransar som Make Up Store gav henne gick det inte att ta på sig de snygga solglasögon som hon skulle ha haft men alla de vi har lånat till modevisning samt flera finns i butiken Glasögonmäster som på tisdag kväll bjuder på vårkväll för oss kunder!
Don t miss!



Än en gång tack alla våra modeller som ställde upp för denna modevisning,
tack Borås City för att ni ser till att roliga saker händer i vår centrum,
tack alla butiker för att ni som oss visade vår/sommar nyheterna
och självklart tack till alla som kom och tittade.

Nu när jag har tackat klart =) skall jag tacka för mig =) och gå och jobba lite i detta fantastiska väder...
Hmmmm ... Extra jobbigt men ännu mer roligare när jag skall ge mig ut på en promenad lite senare.

Kram och glöm inte att våra erbjudanden i butiken för att fira att vi har blivit 1 år fortsätter månaden ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar