torsdag 29 december 2011

SNART NYÅR !!!

Vilket väder vi har haft idag!!! =)
Var nästan rädd att min hund Knut skulle blåsa bort när jag var ute med honom så jag höll kopplet hårt i handen ...

Vid stängning blev jag glad över faktum att det fanns människor som trotsade vädret för lite shopping, människor som förgyllde min dag med prat och skratt för själv hade jag nog stängt in mig framför en brasa.

Nyår närmar sig och de flesta av oss har någon slags "panik" inför nyårsklänningen.

Har du hittat din?
I en modetidning som jag köpte på flygplatsen i Bryssel häromdagen kunde jag inte annat än att uppmärksamma dessa bilder.

Se de två klänningar där en av dem har Nicki Hilton ... Visst påminner Valerie klänning om den?


Vi har en enda kvar i storlek 38...
Hur läcker som helst!!!


Den här vackra svarta klänningen från Plain Vanilla har vi nu skänkt priset på.
Nu kostar den 999:- istället för 1598:-


Och så den här favoriten som kostar 1250:-


Självklart har vi flera än dessa ... 
Titta in så hjälper vi dig i sökandet på den perfekta nyårsklänningen...

Kram i regnet !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar