tisdag 20 december 2011

FÖRE ...

Ikväll har vi efter stängning gått de 50 meter som är till restaurang Vinci för att njuta av en god antipasto samt njuta av lite vin och umgänge utanför butiken...

Före middagen sedvanliga kort på kläder från butiken.
Kavaj från Mos Mosh
Byxor från Please. INTE de med de tre synliga knappar men den modellen som har mer stretch i sig.
Just dessa byxor kostar ordinarie 1198:-, vi hade för några månader sänkt priset till 599:- och nu sänker vi det ytterligare till 399:-.
Inte många storlekar kvar men kom till oss för att se om just ditt finns kvar ...
Bälte från B-Belt, läckert halsband från Cyklon samt varma stövlar i fuskpäls från Sanita.



Underbar blus från Valerie, pris: 1698:-
Byxor i en snygg beige färg från Please, pris: 1299:-
Mina favorit stövletter från italienska Ash, pris 2498:-


Efter bilderna är av mer känslig karaktär och får inte användas i butikens blogg =)
För nyfikna ögon så är det bara att gå över till min privata där jag tillåter mig själv att blogga om vad jag vill =)

Vi vill passa på att tacka alla som kommenterar de vackra paketerna vi åstadkommer.
Då det är ett nytt moment för oss så har vi varit lite oroliga för det men nu när vi har hittat våra färger och hur vi vill ha dem så känns det bara roligt och trevligt att få slå in vackra men enkla paket.

Imorgon har vi öppet 10 - 19 och glöm inte denna sista öppningstimman som du förfogar över extra för att just kunna gå runt i butikerna i centrum och njuta av all Julstämning som finns innanför dörrarna.
Nu är klockan 1.30 och det är nog dags för lite sömn ...
Buonanotte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar