söndag 18 december 2011

MÖSSOR !!!

Att lite snö har nu fallit och att kylan har kommit gör att vi kommer i Julstämning för visst önskar vi oss en vit Jul?

Att få nu ta på sig mössor, vantar och mysiga koftor är också något många har längtat efter.
Från Carolina Gynnings blogg en bild på henne i en sådan läcker pälsmössa vi säljer hos oss.


Här nedan två av våra mössor som nu åker på mitt egna huvud ...
Något att kanske önska sig i Julklapp?



Nu skickar vi dig en kvällskram och vi tackar alla våra kunder för en underbar dag!

1 kommentar:

  1. Hej MICHELA:-))!!
    Jag vill beställa den pälsmössan du har på dig och det har jag försökt dig att förstå ända sen jag skrev ett inlägg om var den är köpt, och så skrev du att den säljer du i din butik, ska jag göra en bestälning på er mail till butiken elller på er websida?? Jag har för sökt och leta efter mössan nu i en timme så jag hoppas att du inte missar att jag mailat dig både på FB och din hotmail:-))!! Jag vet iinte om det finns en storlek eller det är samma!! Sen vill jag ha den modellen som du har på dig på bilderna!! Hör av dig om hur jag ska beställa, kanske lättast att ringa tilldin butik, eller maila till er adress till butiken?? Sen vet jag inte om nihar en webbshop också, kanske det går att beställa den därifrån, men denna gången missar du väl inte mitt inlägg hoppas jag;))?? Hör av dig hur vi ska genomföra beställningen:-))?? Kram

    SvaraRadera