onsdag 7 december 2011

ÅRETS JULKLAPP ÄR SNART HÄR !!!

Som jag tidigare nämnt här i bloggen lanseras nu för första gången Toy Watch klockorna på den svenska marknaden. Toy Watch är italiensk design när den är som bäst och dessa klockor har skapat hysteri i USA då flera kändisar har dem och då de hamnade på Oprah Winfreys "must have list".
Vi förstår varför ... 
Själv fick jag min egen Toy Watch klocka redan i somras och då den har suttit på min handled sedan dagen jag fick den så är jag väldigt glad att vi på Greta & Anna skall nu få dem till butiken.

De kommer i veckan, så ha lite extra koll på facebook då vi skriver snabbt in att de har kommit så fort de gör det.

Obama, Oprah, Zlatan & Helena är bara några av de namnen som har valt Toy Watch.
Dessa är på väg och kommer att kosta 3.699:-

Den vita i silver eller guld


Svart med silver eller guld


Förutom dessa ovan kommer vi att även ha den klockan som kallas Total Stones från Toy Watch familjen ...
Så nu vet du vad du skall önska dig =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar