lördag 5 november 2011

NÖJDA KUNDER OCH PLEASE

Idag har vi haft en otrolig mysig dag i butiken som avslutades med att vår sista besökare, ett barn på ca 10 år sa "detta är den bästa butiken jag har sett" vilket fick mig att le av värme för att en komplimang som uttrycks på det sättet är nog bland de bästa som finns. Spontant och väl menat ... 

Idag har vi i bloggen två nöjda kunder.
Våra söta mössor från Svensk har fått många att känna: "vill ha" behovet =) och här nedan ser ni det vackra leendet som en mössa kan åstadkomma ...


Denna vackra kund köpte linnet från Piro, pälsvästen från Pulz och cargo byxorna från Mos Mosh.
Färgerna smälte in i varandra och det är en outfit som kommer att användas många gånger om tror vi.
Pälsvästen är perfekt även att ha ovanpå skinnjackan, om du äger en sådan.
Lite lager på lager men på ett mer kaxigt sätt ...


Då jag lovade bild från vår nya Please leverans kommer här just två bilder från favoritbyxorna från Bologna.
Svårt att se färgen på dem då belysningen är som den är men jag tycker personligen att de är i en snygg grå/blå färg.



Jessica har åkt på lite inspirationsresa till Göteborg för att ta till sig lite idéer om allt möjligt.
Vi har många roliga idéer om allt som rör butiken men one step at the time ...

Jag själv skall packa då jag åker iväg på tisdag för en veckas semester med min dotter, en väninna och hennes dotter. Det råkar även vara så att jag fyller 40 samma dag som vi är på Landvetter, otroligt passande att fly landet =)
Har dock tagit idag många bilder så jag kommer självklart att blogga från Egypten så ni får följa med mig på resan... 
Nu önskar både Jessica och jag dig en fantastisk lördag kväll!
Baci !!! = Pussar !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar