söndag 27 november 2011

FÖRSTA ADVENT ...

Det var en lugn Första Advent på stan idag.
Gick själv runt och butikerna samt kaféerna var tomma från den Julstämningen som människor som börjar köpa sina Julklappar innebär.

Vi fick dock tid för att prata länge med de kunder som kom in och de välkomnades med lite Adventsfika.


Idag hängde jag ut den klänningen från Plain Vanilla som jag hade på mig igår på Helen Beauty Centers fest. Den finns i storlekarna från XS till XL och måste provas ...


Please byxan som kom i fredags är i färgen blue navy som tillhör nog en av de finaste färgerna vi har fått in. Blått är verkligen en sådan snygg färg!


Vi avslutar dagens sista inlägg med en mysig bild på en "kund" som gillar våra skor =)
En blivande "fashionista"? =)


Min egna dotter, Nicole slår in några presenter som hon gjorde på Åhaga idag när hon var där med farmor medan Jess och familj pyntar lite Jul...

Imorgon börjar en ny vecka och nu börjar Julshoppingen.
Det kan vara bra att börja i tid så att du slipper jäkta sista dagarna och kanske då köpa något som du inte riktigt är nöjd med.
Kom ihåg en sak:
"Ge inte bort något som du själv skulle vilja ha, ge bort något som du vet den personen önskar ha" =)

Med dessa visdomsord stänger jag denna blogg för idag.
Kram från oss som finns i kransen i butiken =)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar