lördag 26 november 2011

BJERRE & BAKNING !!!

Som ni kanske vet har vi blivit återförsäljare åt det danska inredningsmärket Lena Bjerre och nu när jag tittade i några av de få bloggar som jag tittar in hos ibland såg jag att hon uppmärksammas i bloggen:


(Den här bilden är just hämtad från den visade länken)

Imorgon är det Första Advent och Julen närmar sig ...
Några som är medvetna om detta är våra barn som på var sitt håll bakar för att bjuda er kunder på något gott till Första Advent då vi skall ladda upp med sockerkakor, bullar, lussekatter och annat för er som är sugna på något mumsigt under er shoppingtur i centrum.

Min dotter Nicole är hos farmor och bakar till Greta & Annas kunder samt hälsar att hon har provsmakat, många gånger om för säkerhetens skull ... =)


Jessicas döttrar är också några som har provsmakat och visst är det Jul att ha lite mjöl på näsan? =)


Vi är tacksamma för att våra barn engagerar sig i butiken så äter inte ni kunder upp bakverken får Jessica och jag offra oss själva och äta upp allt ... =)
Även Orion har fått uppdraget att baka några lussekatter så vi hoppas att det skall räcka ...

Imorgon söndag har vi Första Advent öppet mellan 12 - 16 för er som vill påbörja Julshoppingen till nära och kära ... 

Från oss alla tjejer, både stora och små, en stor kram !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar