lördag 29 september 2012

DAGENS OUTFIT I BUTIKEN =)

När jag, Michela kom till butiken möttes jag av Jessicas leende och av hennes ord "Jag älskar den här tröjan, vill inte ta av mig den" =)

Tröja: Cavalli
Byxor: Circle of Trust
Skor: kängor från Frye




Själv kände jag mer klassisk idag så för mig fick det bli

Blus i 100% siden från italienska Dondup
Chinos från J4
Stövletter från ASH 
Halsband från Valerie


Vi har fått nya läsglasögon i trä från Monkey Glasses.
Älskar dem!!!
Ett par i styrkan 2 är inköpta av mig så att kvällen framför teven är räddad när jag vilar ögonen utan mina linser.

Min dotter Nicole och jag skall nu ha myskväll med godis och film medan Jessica skall göra stan osäker denna kväll för att fira Ulle, en väninna som fyllt år. 
Misstänker att hon kommer att beställa en caipirinha, en favorit i hennes smak medan jag är en Cosmopolitan donna =)

Nu fick ni även reda på våra favorit drinkar men det blir kanske 5 om året så ingen stor drickare här ...

Nu önskar vi dig en riktigt skön helg!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar