torsdag 6 september 2012

DAGENS KLÄDSEL

Idag vill vi välkomna underbara Carolina till oss och till butiken.
Hon skall praktisera hos oss i två månader så därför blir hon ett känt ansikte bland er kunder.
En fantastisk tjej så vi är så glada för att hon frågade oss och att hon var en bra kund hos oss tyder på att hon gillar butiken och det vi köper in.

Vi skall berätta lite om henne imorgon så att ni får några små fakta men här ser ni oss posa framför vår dator. Hahaha! Ni anar inte hur många kort vi tog innan vi fick till en där alla tre var "någorlunda" nöjda =)


Idag hade jag på mig den söta blusen som kom från Valerie igår. Att packa upp varorna är alltid så jobbigt även för oss då vi själva vill ha ALLT vilket inte riktigt går =(

Blusen kostar 1998:-


Förutom den hade jag på mig de nya byxorna från Cycle som också kom igår.
Pris: 1898:-

De är baggy och med en smutsig känsla. Läckra att kombinera med något sött =)
Till dem mina favvisar, sneakers från ASH med kilklack.
I love!!!


Jessica drog på sig den nya stickade tröjan från italienska Cycle som kom igår.
Den är så fin i dessa höstliga nyanser.
Tänk inte alltid svart bara för att det är höst och vinter!


Carro hade tidigare köpt denna fantastiska blus från Amber Babzoe.
Pris: 1598:-


Idag sålde vi tre av de svarta klänningarna från Plain Vanilla så skynda dig om du inte vill bli utan.
De är så fantastiska!!!!

Nu skall jag titta på Debatt på SVT för att se min väninna medverka i något känsligt och krävande.
Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar