söndag 2 september 2012

AJ.117 & AMBER BABZOE

För ett par veckor sedan mailade Johanna mig om att hon skulle på tjejfest och ville gärna ha tips på något läckert och passande till detta tillfälle.
Då vi hade fått in ett läckert linne i glittrande paljettes i blåa och silvriga paljettes som passar perfekt till mörkare denim så fanns det ingen tvekan.
Den skulle bli perfekt och när jag såg hennes inlägg med bilder från kvällen tänkte jag att den var verkligen helt rätt.

Se så fin hon är!!!


Hon såg den på vår fb sida när jag tog på mig den för att visa snabbt vilken nyhet som hade kommit till butiken.


Om du inte bor i Borås kan du köpa den genom vår webshop men skynda på då vi endast har tre kvar.


Ett annat plagg som Johanna använder i sin vardag är denna läckerheten i siden med vintage känsla i sina nyanser.
En klar favorit för många och AJ.117 kommer självklart att finnas hos oss även till våren.
Nya nyanser väntas även innan Jul då dessa tröjor som känns både rockiga och eleganta är verkligen "us"



Vi har den modellen utan fickor som Johanna och jag har på bild. Den kostar 1398:- men så även den med fickor som finns i en ljusgrå färg och i andra mörkare sådana.
En blå finns kvar ...
Ursnygga! Pris: 1098:-


Följ Johannas blog på:

eller min egna privata på:

Snart kommer vi båda ut med en liten hemlis ...

Önskar dig en skön söndag.
Nicole & jag skall till Liseberg med hennes kompis Alice och mamma och Jessica åker med familjen till Naturhistoriska Museét för att fira sin man som fyller år.
GRATTIS JESPER!!! <3

3 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag undrar om ni kommer få in vinterjackor från Moscow i år igen??
    Isf när??:)

    MVH Josefine

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Har ni några Pleasejeans i affären för tillfället? Kommer det in mer i höst annars?
    Mvh. Nettan

    SvaraRadera
  3. Hej Josefine,
    nej inga vinterjackor från Moscow. Vi väntar dock på en väldigt feminin svart dunjacka från MosMosh samt har vi tre parkas från Merlino. Urläckra!!!

    Nettan, Please kommer i september oktober men inga finns just nu ...

    SvaraRadera