fredag 24 augusti 2012

FRYE, ASH & MARLINO !!!

Idag fick vi leverans från snygga väskor från amerikanska brand The Frye Company.

Dessa är fantastiskt söta, passar perfekt till kvällen ute och kostar 1998;.



Även min har kommit!!! Kallar den MIN därför att jag bestämde mig snabbt för att köpa en när vi köpte in dem. Fick sedan reda på att även mode bloggerskan Sofie Fahrman har köpt en och bloggat om den som en klar favorit.
Inget konstigt alls ... =)
Pris: 3498:-



En tredje model på Frye väskorna har kommit men den fotar jag imorgon.
Frye är verkligen helt grymma på att göra väskor och skor.

Vårt andra sko märke, italienska ASH är ett brand som alltid levererar attityd oavsett om det är i form av en high heels eller en läcker stövel.
Emma var idag vår första kund och var sååå lycklig när hon köpte sig dessa läckerheter!
Hon lämnade butiken med dem på fötterna =)

Pris: 3498:-



Dagens andra leverans är min vinterjacka med pälsdetaljer samt två olika modeller av parkas som vi skall visa i dagarna på bild.
Märket är Marlino!


Kappa: Marlino
Jeans: Dondup
Skor: Sneakers med kilklack från ASH.


Ha en fantastisk fredag kväll önskar vi dig och vi välkomnar dig imorgon till butiken som har öppet 
10-16 <3
BENVENUTI!

1 kommentar:

  1. hej, har ni bootsen i storlek 38 kvar? 37 går oxå bra ;)

    SvaraRadera