onsdag 1 augusti 2012

BESÖK I BUTIKEN ...

Att leveranserna för höst/vinter 2012/2013 är nu igång på riktigt var väldigt tydligt då jag hade hela tolv kartonger i butiken idag och alla levererades inom ett par timmar.
Då jag är medveten om att leveranserna kommer nästan dagligen nu vill jag gärna packa upp, prismärka och ställa fram så att vi inte ligger efter när nästa sändning kommer.

Har bara två lådor kvar och så är allt uppackat!
Undra om morgondagen bjuder på nya leveranser =)

Nyfikenheten är alltid stor så jag öppnar gärna och tittar i alla för att sedan ta tag i en i taget...
Som Julafton =)

Idag mitt i lilla kaoset kom en känd Borås profil, Annika Duckmark som modellar ibland för det svenska märket Love Forever och som säljer sitt underbara söta märket Ocky, kläder för barn, på Skattkammaren i Borås.


Det blev lite prat om butiken, om att semestern är nu slut för många, om vädret (går faktiskt inte att undvika att klaga om det i år =) och att tankarna kring all den logistik som väntar kan tynga en lite men även om att hösten är en mysig period då kläder och skor är som snyggast och att hösten förknippas ofta liksom vintern med lite mys i form av tända ljus.

Hoppas vi ses i Stockholm eller Köpenhamn Annika!


Bilder på bootsen och skorna finns på facebook och det får förbli så denna kväll.
I need some sleep då imorgon har vi öppet 10-21 ...
Välkomna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar