söndag 22 juli 2012

RED FROM CAVALLI

Jag har tidigare bloggat om vissa kläder som med vår stora glädje har kommit till butiken från en av de stora namnen inom modevärlden, nämligen Roberto Cavalli.

En liten reminder kommer här nedan från Båstad där vi fotade den läckra scarfen och tunikan från Cavalli samt en av de skinnjackorna från Munderingskompagniet som finns året runt och som är en liten älskling i våra egna garderober.


Igår efter att jag hade stängt butiken gick jag hem för att komma på att jag hade glömt en kabel till mobilen.
Gick tillbaka och såg en av våra underbara kunder som tittade in genom fönstren.
När hon såg mig strålade hon och frågade om hon fick komma in.
När hon var inne dagen innan hade hon sett något i rött med gulddetaljer.
Jag visste direkt vad hon menade.

Cavalli naturalmente =)
Pris: 2198:-


Hon provade den och hon kunde inte stå emot frestelsen att ha rött på sig för har man något i denna läckra färg dras ögonen mot färgen, vilket självklart kan vara ett trevligt egenskap om man vill ha lite extra uppmärksamhet ...

Nu har vi endast två kvar ... Igår hade vi tre =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar