lördag 21 juli 2012

AJ 117/5 =)


Av någon märklig anledning har det minneskortet med bilderna jag tog i butiken försvunnit när jag gick med det och annat i handen mellan vardagsrummet och sovrummet igår kväll för att sedan blogga medan lillan skulle sova... 
Då jag inte bor i ett slott men i en liten lägenhet så är detta helt klart ett mysterium ... som dock verkar förbli olöst då jag har letat utan resultat.

Tog därför 4 nya bilder med min mobil istället.
Inte samma kvalité men ni får nöja er så länge ... =)

Igår kom som sagt ett nytt märke till butiken och det är AJ.117 som vi välkomnar till oss.
Vi såg märket på långt håll och det var vintage kärlek på direkten =)
Kan inte få nog av den slitna känsla som ger så mycket attityd och som är perfekt i butikens miljö.

Vi har tagit in nu två modeller där denna finns i två olika gråa nyanser.
Denna något mörkare och en ljusare.
Pris: 1398:-


Nästa modell har små knappar och finns i en urläcker blå variant samt i tre gråa nyanser där den på bild är den mörkare av dem.

Pris: 1098:-


Denna blåa har jag och jag älskar den!
Fantastisk kvalité och tunn så att den kan användas året runt.



Även fantastiska stora sjalar har kommit från samma brand i två gråa toner.
När jag skulle ladda upp bilden nedtill insåg jag ett fel.
Ser du det? =)


Jag har gjort om märket AJ 117 till AJ 115 =))))
På måndag får lappan ändras så klart, fram tills dess får jag bjuda på detta fel =)

Solen skiner nu högt och det är lördag!!!
Trots en molning start så blev det till slut en sommarkväll!
Det tackar vi för och så önskar både Jessica och jag er en underbar helg!

2 kommentarer:

  1. Riktigt snygga tröjor, vill ha alla ha ha ha.
    Ha en bra dag fina du!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Ja, de är jätte fina !!! =)

    Kram <3

    SvaraRadera