söndag 2 juni 2013

VECKANS ERBJUDANDE, SKOR & KLÄNNINGAR ...

Söndagar innebär oftast en massa inlägg i bloggarna då lite mer tid finnes men idag har det ändå varit lite tajt på schema men bättre sent än aldrig som det så fint heter =)

Denna kväll börjar naturligtvis med att presentera VECKANS VARA som är ett underbart linne/top i fantastiska somriga nyanser. Underbart också att den är lite kortare så alla detaljerna på våra jeans/byxor syns tydligt. Kortare top innebär också längre ben, så många bra saker medföljer i det valet =)

Ord. pris är 699:-, NU: 549:- !!!


Ser ni jeansen jag har på mig, de som även Magdalena Graaf köpte hos oss och som hon har fotat i sin blog vid några olika tillfällen? Vi har ett enda par kvar i storlek 28, de är lite stora i storlek så de passar dig som brukar ha 29.
Helt fantastiska är dem! Fick sälja mina till inköpspris med tung hjärta då jag älskade dem så men ofta ingen idé att ha på sig något som är slut i butiken ... 
Vill du köpa linnet eller det sista paret av jeansen finns jag i butiken från 8.30 imorgon. 
033-107595

Om du är vidare en sneakers älskare så måste du ändå hålla med att det är lite roligare med sneakers med det där lilla "extra". Vi älskar Converse men ibland kan det vara roligt att ha något annat? =)
Tycker du likadant så har vi dessa i mjukt skinn från italienska ASH, pris: 1399:-
Sååå snygga!!!


Vill dock även visa min favorit känga från samma märke. Den finns i brunt/guld eller helt i guld och det är en sådan känga som ASH tillverkar varje år då den är en storsäljare och som kan användas 11 månader om året. 
Så coool!!! Pris: 2998:-



Är du sugen på våra handgjorda mokassiner från italienska LdiR så kan vi säga att vi har några olika storlekar kvar i färgen cuoio,  i knall rosa och med stjärnan på ...


samt en 39 och en 40 i färgen marmo.
LdiR kostar 2299:- och kan också beställas på 033-17595 ...
"Normala" i storleken ...


När det gäller klack så har vi kvar i butiken (pga. byten av storlek) en 38 och en 39 av denna från ASH, 1598:- Både Jessica och jag har dem och vi garanterar att de är helt ok att gå på trots att man inte är van vid klack. Helt underbara!


Du får inte heller missa den fantastiska söta och romantiska klänningen från Du&Jag som finns i vitt (se bild), i champagne/off white och några få i svart.
Pris: 1199:-


Det återstår nu att skicka en godnatt hälsning till er alla. 
Jessica har skickat någon bild från sin semester. Efter några molniga dag sprack solen upp vid 11 så jag misstänker att dagen har inneburit sol & bad för henne och familjen.
Hoppas att solen håller i sig nu för när man har semester så vill man så klart ha lite vackert väder.
En garanti borde finnas för detta ...

På bilden polar hon i klänning från Fira, 1499:-, halsband från Soul of Maya 898:- och solisar i trä från Monkey glasses, 799:-


Godnatt från oss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar