onsdag 26 juni 2013

INSTAGRAM ...

Då alla har faktiskt inte facebook så är denna blog samt min privata perfekta komplement så att ni som vill kan titta in där för att hålla er uppdaterade www.finest.se/michelacastellari.

Om det nu är så att ni inte kan få nog av kläder, skor och accessoarer från butiken så har ni båda två på Intagram. 
Oftast är det jag Michela som fotar det mesta men då det är semestertider så kommer även Jessica att få stå framför spegeln och visa nyheter och favoriter från butiken.

Här har ni våra Instagram konton ifall ni vill följa oss. Alla bilder är inte från butiken men de kommer "på köpet" =)

Jessica har åter semester från fredag en vecka framåt och jag åker med min dotter till Italien 7-16 juli och då lovar jag fantastiska bilder med en massa inspiration från italienska butiker och kläder <3
Längtar ...

Har du inte Instagram, skapa dig ett konto för där kommer allt ut först då det går så snabbt =)




Glöm inte heller att imorgon är det första torsdagskvällen då alla butikerna i centrum har öppet 10-21 så kom till Borås eller stan för att njuta av uppträdanden på Torget och shopping <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar