onsdag 5 december 2012

TIPS FÖR KOMMANDE FESTER OCH MIDDAGAR

Sista heldagen på semestern och snart är jag alltså tillbaka i butiken lagom till Julhandeln.
Har själv shoppat lite presenter här på Teneriffa för även om Julen förknippas med lite för mycket paket så vad vore Julen utan sådana?

Nej, personligen älskar jag att öppna dem och kan inte tänka mig att inte köpa dem till mina nära och kära.

På lördag skall Jessica och jag även gå ut och äta Julbord med våra underbara grannar på Salong Vivåga och det längtar jag verkligen efter.
Skall bli så mysigt trots att jag inte är någon älskare av den svenska Julmaten.
Detta har dock sina naturliga förklaringar då jag är inte född med de smakerna på Julen.
Tortellini är mer min grej =)

Många som skall ut på middagar, Julbord, kickoff och annat så en klänning som kom för två dagar sedan och ett bra tips till ett fantastiskt pris är denna från Dry Lake.
Klänningen och linnet kom för 3 dagar sedan och finns därför inte i vår webshop.
Är du intresserad kan du dock maila info@gretaoanna.se eller ringa oss på 033-107595 så fixar vi så klart med en extra avgift på 50:- för portot.



Även detta linne är festligt till sådana kommande tillfällen.
Pris: 349:- och även den från Dry Lake.
Se ryggen, hur snygg är den inte?
På framsidan är den "vanlig" och inte urringad =)


En storsäljare förra året och i år i samma model men med andra detaljer är denna underbara klänning från Plain Vanilla som vi även har i grått.
Så skön och så vacker.
Perfekt när man måste sitta längre stunder och känna sig bekväm men snygg.
Klänningen finns i vår webshop här:


En klänning/tunika som jag använder flitigt nu under min semester är den här från Happiness.
Har mer eller mindre bott i den.
Den hittar du också i vår webshop:


Nu skall jag njuta av de sista timmarna på en solstol även om det nu har blivit molnigt.
Misstänker dock att imorgon kväll när vi landar är det inga linnen och flippisar som gäller så vi passar helt enkelt på.
Hoppas ni fick dock några tips från oss i butiken och glöm inte att gilla oss på facebook för dagliga uppdateringar:

1 kommentar: