måndag 3 december 2012

KLÄNNING OCH T-SHIRT FRÅN RELIGION

Medan snön faller och kylar gör sig påmind befinner jag mig Michela på en veckas semester med min dotter. Vi är på Teneriffa där solen skiner men trots Julgranar och röda färger så är det inte direkt någon Julkänsla i solen.
Med detta sagt har snön och kylan sin tjusning när Julen ändå närmar sig ...

Häromkvällen hade jag på mig en av de nyinkomna klänninger från märket Religion.
Längre baktill och kortare framtill och med läckra spetsdetaljer som pryder nedkanten av klänningen.
Hur snygg som helst på ett enkelt sätt och det är en sådan klänning som man lätt kan ha året runt till vad som helst.
Den är lika snygg till mina grövre Ash boots som till mina läckra stövletter eller snygga flippisar.
Priset är 1599:- och är du intresserad att köpa den då du inte bor i Borås så kan du maila info@gretaoanna.se.
Klänningen har nämligen inte hunnit upp till vår webshop och vissa kläder som vi har några få av stannar kvar i butiken tills de säljer slut.


Igår kväll hade jag istället på mig en av t-shirtarna som har kommit från samma brand.
Föll för att den känns originell men så är djur en trend i kläder och inredning så inga större konstigheter egentligen =)


Nu är det åter dags för lite sol men ni har Julkänslan <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar