onsdag 7 november 2012

TIPS PÅ FARS DAG PRESENT ...

Såg ni serien igår?
Den urläckra västen i mocka som jag Michela hade på mig när jag red finns kvar i butiken och den kostar nu 999:-.
Jag har smygtittat på avsnitt 3 och då kan jag säga att butiken och flera kunder kommer att synas.
Missa inte avsnittet nästa tisdag för då visar vi lite kläder, ni som bor i Borås kommer att känna igen flera av de som medverkar och ni som inte har varit hos oss har en möjlighet att se hur vi har det...
Nästa tisdag kl. 21 på TV3 och den dagen kommer vi att ha en liten "tävling" ...

På söndag är det FARS DAG och även om vi är en klädbutik för kvinnor så har vi några tips till pappa som finns hos oss i butiken ...

Först & främst tänkte vi tipsa om EA armbanden för män.
Pris: 699:-


Här kan du läsa om alla de positiva effekter dessa armband ger ...
Att ge bort lite "wellness" är ju så perfekt <3



En snygg travel bag med olika produkter som är perfekta att ha med sig när man skall iväg några dagar och skall resa lätt =)
Pris: 399:-


Vi har även tagit in speciella och snygga doftljus för män.
Pris: 229:-


En unisex väska från amerikanska märket Frye finns också som slutgiltigt tips från oss.
Pris: 3249:-


Hoppas att någon av tipsen gillades lite extra ...
Kram från oss denna underbara soliga dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar