lördag 17 november 2012

GALA & UTGÅNG ...

Igår blev det utgång x 2 för oss.

Jessica var tillsammans med sin man på Åhaga där Elfsborgs guldet firades med en gala där 700 personer närvarande i form av spelare, flickvänner och sponsorer.

Bad Jessica skicka några bilder men det var lite dåligt med det =)
Åtminstone ingen där den fina klänningen som hon hade på sig syntes.
Denna fick jag på facebook men då jag ej vet om övriga på bilden vill vara med i bloggen har jag "kapat bort" dem =)


Killar/män brukar inte vara lika "känsliga" så Bella får istället vara med på detta kort tillsammans med Jess. Enda bilden där man ser konturen på klänningen =)


På fötterna hade hon dock de snygga stövletterna Candy från ASH.
Dessa finns inte i vår webshop men du kan maila oss om du vill beställa dem.
Pris: 1998:-



Själv var jag istället på The Factory tillsammans med Tania.
Hade aldrig varit där då den har nog bara haft öppet i en månad men ett mycket trevligt ställe att gå på som jag kan mycket väl tänka mig återvända till.
J. anslöt sig och sedan kom även vår älskade Fazli så mycket prat och skratt =)


Igår kväll hade jag på mig ett linne som jag har haft i mina ägor i 3 år och som alltid har varit en favorit.
Linnet med svarta Please (kommer nya innan Jul) och mina favorit stövletterna från ASH fick bli min "kvällens outfit"


Stövletterna finns i svart (de jag har) och brunt men på nätet har vi endast de bruna.
Ring eller maila oss om du vill beställa de svarta.


På det hade jag dock denna läckra nya skinnjacka som har kommit till butiken under senaste dagarna.

Nu är det dags för en cappuccino och sedan skall jag iväg och fixa mina fransar för att sedan iväg och träna.
Buona domenica till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar