måndag 13 februari 2012

DAGENS OUTFIT

Som ni förstår så har även vi som lägger alla ordrar våra egna favoriter. Oundvikligt i livet att inte ha sina egna preferenser när det gäller det mesta ...
Kläderna från italienska Dondup är för mig som själv är italienska beviset på att kläder kan vara enkla men ändå ha det där lilla extra i form av design och material.
När jag skulle klä på mig idag valde jag därför denna läckra tröja från just Dondup.
Detaljerna syns dessvärre inte på bilden men kom och titta på den i butiken.
Läcker på ett enkelt och stilfullt sätt.


Jag har även blivit helt kär i de nya denim från italienska JFour.
Modellen heter Australia och dessa lite mörkare med några snygga slitningar är jag numera såld på.
Vi har verkligen lyckats med konsten att hitta jeans och byxor som är både snygga, coola och sköna...
Det känner vi oss väldigt stolta över för vi vet själva hur svårt det är med byxor...
Man hittar aldrig ... men nu hittar man allt =)

Klockan som pryder min arm är ToyWatch vit & guld med läckra stenar som glittrar oavsett ljus.

Nu har jag slagit in en Alla Hjärtans Dag present, någon lär nog bli glad =)


Min kollega och väninna är ledig idag och det hon inte vet är att i skrivande stund kom en leverans på det nya märket som hon själv hade som favorit när vi i augusti var i Stockholm.
Jess, Mellow Rose is here !!! =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar