tisdag 14 februari 2012

ALLA HJÄRTANS DAG

Har en fantastisk Alla Hjärtans Dag här i butiken.
Tre blomsterbuketter och chokladpraliner har levererats så vad kan man önska sig mer? =)
Kassadisken är fylld med blommor vilket ger verkligen en Alla Hjärtans Dag känsla =)

Min kollega har idag fått en glädjande besked och jag startade med ett spännande samtal som gjorde att jag under några minuter tappade fokus på allt annat =)

Återfick fokuset när en STOR leverans från Ti-Mo kom till butiken, en underbar sådan med många söta och läckra överdelar.
Se det här söta linnet som har kommit i två olika färger.
Pris: 1250:-



Denna underbara V- tröja med bland annat glittrig silvertråd är en riktig snygg baströja som fungerar till vardag som till en finare middag.
Lovely!
Pris: 1298:-


Då jag är själv även idag hinner jag inte fota allt men vi lovar mer imorgon ... =)
Njut av en fantastisk hjärtedag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar