fredag 13 april 2012

DAGENS LEVERANS


Visst känns det som att det är en rätt så skön dag idag?
Vädret bjuder inte på sol men så inte heller på kyla & regn =)
Ikväll skall vi på semifinal i basket med våra tjejer som inte förstår att de kommer att ha kul =)

Dagens nyheter innehåller en fantastisk top/t-shirt från danska Mos Mosh.
Hur läcker som helst till jeans eller vita byxor eller ... eller ... Snygg till det mesta helt enkelt.
Priset är faktiskt lika fantastisk. 479:- !!!



Från Mos Mosh har även kommit in läckra shorts i färgerna svart och army grönt.
Pris: 998:-



Från Uldahl har vi också fått in en oversize "poncho" som jag blev så kär i.
Pris: 898:-


Nu skall jag leta efter något som ger mig lite extra energi här  för jag känner mig lite vår trött faktiskt ...
Snart skall jag nog ändå piggna till =)

Kram så länge och forza Borås Basket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar