onsdag 15 juni 2011

SOMMARFAVORITERNA NU MED 25% RABATT !!!


LDIR GLI ORIGINALI

En trendig sommarfavorit är Ldir Gli Originali från Riccione.
Dessa underbara stövlar är med kärlek sydda för hand med bästa italienska skinnet.

Befinner man sig i Italien kan man inte annat än notera att de finns på fötterna på många flickor/kvinnor.
Kläder, skor & accessoarer är viktiga för de modeintresserade italienskor och när man lyckas ta fram något som är både snyggt & skönt för fötterna är succé given.

Gör nu som italienskorna, prova dessa underbara stövlar som är snygga både till shorts, kjolar & klänningar.
Det är skorna som gör hela outfiten och även den enklaste klänningen får en ny lyft när de kombineras med dem.

På Greta & Anna har vi sålt många Ldir stövlar och alla de som har köpt dem har med ett leende sagt att det är den bästa skon de har haft.

Vi vill nu komma med det unika erbjudandet att få köpa stövlarna med 25% rabatt från ordinarie pris.
Här nedanför kommer ett urval av de modeller vi säljer i butiken.

De höga kostar ordinarie 2398:- och med rabatten nu 1799:-



De låga kostar ordinarie 2098:- och med rabatten nu 1574:-




STÖVELN GRETHA & SKON GERDA

Samma erbjudande, dvs. 25% rabatt gäller även för dessa två fantastiska skor från det danska märket Sanita som är störst i Europa på just träskor.

Om du gillar träskokänslan så kommer du att älska dessa två modeller som finns hos oss.

Gretha stöveln kostar ordinarie 2249:- och nu 1685:-


Gerda skon kostar ordinarie 1149:- och nu 860:-


Missa inte denna chans att handla dina favoriter för ett rabatterat pris!
Välkommen till oss !!!

2 kommentarer:

  1. Hade jag haft råd hade jag köpt de bruna stövlarna. Så snygga.

    SvaraRadera
  2. Hej
    Jag antar att jag missat detta erbjudande om 25% på ldir?
    Om inte, så vill jag handla och hur gör jag då?
    Med vänlig hälsning,
    Lillemor
    lillemorbae@live.se

    SvaraRadera